2007-01-01

Gott Nytt ÅR!

Gott nytt År på Er alla!

Det är nu 2007 och det är tid att ta nya tag och göra det här året ännu bättre än det förra.

Jag startade den här bloggen för jag hade några tips om att tjäna pengar som affiliate som jag ville dela med mig av. Det gjorde jag och samtidigt upptäckte jag har roligt det var att skriva den här bloggen och därför fortsatte jag att skriva någon artikel då och då.

Och det tänker jag fortsätta med!

Jag hoppas naturligtvis att du vill följa med på resan och ta del av mina tips, men också att sprida dem vidare.

Som mål inför 2007 har jag:

1. Lägga bloggen på en egen domän.

2. Få minst 100 besökare om dagen.

3. Hjälpa andra att nå sina mål på internet. Det är min förhoppning att de tipsen jag publicerar här kan hjälpa dig att nå några av de mål du själv har satt upp. När du lyckas, lyckas jag eftersom du då berättar för alla dina vänner om mig. Inget är bättre än annonsering genom mun till mun metoden!


På återseende imorgon!

/Mikael