2007-01-13

Att få fler besökare

Att få fler besökare är naturligtvis det stora marknadsföringsmålet. Det räcker inte med bra och kvalitativa artiklar, du måste också vara lite aktiv för att få besökare till din blogg. Så att du kan få läsare och tjäna pengar!

Jag har tidigare tipsat om olika sätt att få fler besökare, se Den ultimata guiden för fler besökare del 1 och Den ultimata guiden för fler besökare del 2.

Men när jag var ute och surfade hittade jag följande artikel Något nytt, men vad kul det är, det är Andreas Bard på sin blogg www.andreasbard.se som tipsar om flera sajter att marknadsföra sin blogg på.

Tack Anders!

Skall använda mig av några av dem redan nu!

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej!
tack för bra sajt!
ska fortsätta följa den.
hör av dig om du önskar info om hur du kan vässa intäkterna ytterligare genom att bli affiliate till spelbolag. jag har stenkoll där.

/ jack hansen
www.gejm.se

26 januari, 2007 16:36  

Skicka en kommentar

<< Home