2007-01-22

Digga.se effekten

Att posta en artikel på digga.se skulle ge resultat visste jag, men inte att det skulle ge mig så pass många besökare visste jag inte!

Strax innan middnatt i fredags postade jag en länk på digga.se till min artikel Hur du får en populär blogg. Under torsdagen hade jag haft 16 unika besökare och på fredagen hade jag haft 19. Men på lördagen hade jag 51 (!) unika besökare! Snacka om digga-effekten!

Jag hade tidigare publicerat två artiklar på digga.se, Få det mesta ut av digga.se och Viral marknadsföring - ett exempel dessa har också givit ett ganska bra resultat, men inte i närheten av lördagens anstormning.

Min artikel om hur du får en populärare blog postade jag på också på färskpressad.se och sovrat.se men det har inte givit något resultat.

Slutsatsen för min del blir att har du intressanta artiklar att publicera, se till att lägga upp en länk på digga.se och ytterligare ett kriterium blir att se till så din rubrik är säljande!

Digga

Etiketter: , ,