2007-01-23

I väntan på egen domän

Jag har skaffat mig en egen domän för den här bloggen! Enda kruxet är att jag har problem med Wordpress som jag tänkte använda. Därför kommer det att dröja några dagar till innan jag börjar skriva där istället.

Det positiva är att jag genom köpet av en egen domän kan göra helt nya saker plus att bloggen kommer bli populärare i sökmotorerna, vilket innebär fler besökare!

Jag har också beslutat att utöka vad den här bloggen kommer att handla om. Fram till nu har jag mest givit tips på hur man kan tjäna mer pengar, få fler besökare och fler länkar med mera. Detta kommer jag att fortsätta med, det är det som är huvudsyftet med bloggen! Men jag kommer också att skriva om lite mer allmänna nyheter, se exempel, som på ett eller annat sätt har koppling till det som bloggen huvudsakligen handlar om.

Sen har jag också ett annat projekt på gång som rör den här bloggen, men det avslöjar jag inte förrän bloggen på min nya domän är klar!

Vill dock passa på och tipsa om en intressant artikel jag läste på rundkvadrat.com som handlar om i-sales och i-leads, mycket intressant!Läs mer här!

Etiketter: , ,